• head_banner_01

Casu d'applicazione |Applicazione di l'inverter di frequenza nantu à a bobinatrice

Casu d'applicazione |Applicazione di l'inverter di frequenza nantu à a bobinatrice

Ci sò guasi picculi pezzi simili in a maiò parte di i prudutti elettrici, cum'è a bobina d'induttanza, u trasformatore di output (pacchettu d'altu voltage), bobina d'alta tensione nantu à mosquito killer, parlante, cuffie, bobina di voce di microfonu, etc. Sò una parte impurtante di l'elettronica. prudutti.Sò fatti da i fili di bobina unu per unu cù una macchina di bobina attraversu un prucessu cumplessu.A bobinatrice hè divisa in: bobinatrice di tipu flat, bobinatrice di tippu circular, macchina manuale di tippu DC, macchina manuale senza spazzola DC, appenditura, bobinatrice statore, etc. tipu, latu slip tipu loop winding machines, bobine di voce, bobine self-adhesive, inductors, picculi machini manuali transformer, etc. Oghji, ci sò tanti prudutti ilittronica chì pò purtà piacè à a nostra vita.

 

A macchina di bobina hè cumpostu principalmente di unwinding, winding è computer superiore.

Svolgimentu: u mecanismu di pagamentu hè custituitu da un convertitore di frequenza, un mutore è un codificatore per furmà un cuntrollu di torque à ciclu chjusu, chì produce una tensione inversa durante l'operazione è mantene a tensione constante.

Avvolgimentu: travagliu di avvolgimentu è di svolgimentu à u stessu tempu per mantene l'avvolgimentu di u filu sottu tensione constante.

Computer superiore: stabilisce i paràmetri attraversu u touch screen per cuntrullà u funziunamentu lisu di a bobinatrice.

 

Unwinding: Dui convertitori di frequenza EC6000 sò cunfigurati in a parte di unwinding per cuntrullà dui mutori chì paganu.A carta PG plus l'encoder hè aduprata per u cuntrollu di torque in ciclu chjusu.U torque hè datu da a cumunicazione, cù una rapidità di risposta rapida è una alta precisione di cuntrollu, è mantene a tensione constante inversa;

Winding: u mutore di avvolgimentu hè cuntrullatu da un inverter di a serie EC590, è a velocità di corsa hè data da u potentiometru esternu;L'avvolgimentu è u svolgimentu sò operati à u stessu tempu per assicurà un avvolgimentu stabile sottu tensione constante.

Computer superiore: l'interfaccia di operazione hè di stabilisce i paràmetri pertinenti attraversu u touch screen.A causa di i diversi fili di avvolgimentu, u torque stabilitu hè diversu.Diversi paràmetri ponu esse stabiliti secondu i bisogni di u cliente.U cambiamentu rapidu pò cuntrullà u funziunamentu lisu di a bobinatrice per risponde à i bisogni di l'avvolgimentu di u cliente per i diversi fili.

""

 


Tempu di Postu: Dec-22-2022