Ricertamenti, Morgan Stanley Securities hà publicatu l'ultimu rapportu "Asia Pacific Automotive Semiconductor", dicendu chì dui grandi pruduttori di semiconductor, Rexa è Ansome, anu emessu ordini di taglio, è taglianu ordini di teste di chip in u quartu trimestre.
Sicondu u rapportu, i motivi di u tagliu di ordine emessu da a grande fabbrica sò i seguenti:
1、 A pruduzzione di TSMC di wafers di semiconductor di veiculi in u terzu trimestre hè aumentatu di 82% annu, 140% più altu di quellu prima di l'epidemie;
2 、 A vendita debbuli di veiculi elettrichi in a Cina continentale (accounting per 50% à 60% di i veiculi elettrichi glubale) hà purtatu à l'approvvigionamentu tutale di semiconduttori di veiculi, è a tendenza di u tagliu unicu hè cuminciatu à accade.
Zhan Jiahong, un analista di l'industria di i semiconduttori di Morgan Stanley, hà rimarcatu chì, secondu l'ultima visita à u prucessu post funderia di wafers di semiconduttori, alcuni semiconduttori di l'automobile, cum'è i fornitori MCU è CIS, cumpresi Rexa Electronics è Ansomy Semiconductor, sò attualmente tagliati alcuni. ordini di teste di chip in u quartu trimestre, chì mostra chì i chips di l'automobile ùn sò più fora di stock.
Zhan Jiahong hà dettu chì, paragunendu a tendenza di i rivenuti di i semiconduttori di l'automobile globale cù i cambiamenti in a pruduzzioni di l'automobile, si pò truvà chì in l'ultimi anni, u CAGR di i rivenuti di i semiconduttori di l'automobile hè più altu di 20%, mentre chì a pruduzzione di l'automobile hè solu 10. %.Da questa tendenza, l'oversupply di semiconduttori di l'automobile duveria esse accadutu à a fine di u 2020 è à l'iniziu di u 2021. Tuttavia, affettatu da a diffusione di u COVID-19 glubale à quellu tempu, u trasportu ùn era micca liscio o ancu u fornimentu hè statu tagliatu, risultatu in una carenza estrema di chips di l'automobile è una carenza cuntinuata.
À u mumentu, cum'è l'impattu di u trasportu si riduce gradualmente, accumpagnatu da l'aumentu sustanziale di TSMC in a pruduzzione di chips di l'automobile in u terzu trimestre, è l'indebolimentu di a dumanda di u mercatu in Cina continentale, chì conta da u 50% à u 60% di u mondu globale. vendite di veiculi elettrichi, chips di l'automobile sò state prudutte in tuttu u mumentu, è u prublema di carenza di chip chì hà afflittu l'industria di l'automobile per parechji anni pò esse ghjuntu à a fine.
Comu tutti sapemu, a carenza strutturale di chips ùn hà micca migliuratu da questu annu.A dumanda di l'elettronica di u cunsumu hè lenta, è l'offerta di chips di l'automobile ùn hè micca a dumanda.I principali pruduttori di chip di l'automobile cum'è Texas Instruments, Italy France Semiconductor, Infineon è NXP anu liberatu segnali forti di crescita in chips di l'automobile.
Infineon, u principale fabricatore di semiconduttori di putenza di l'automobile, hà una aspettativa conservativa di a carenza di chips di l'automobile in un futuru vicinu.Peter Schiefer, u presidente glubale di ATV di a so unità di cummerciale di l'elettronica di l'automobile, hà dettu chì a tendenza di l'ordine di ATV hè sempre forte, è certi prudutti sò overbooked.Per esempiu, per via di a carenza di capacità di produzzione CMOS di l'OEM, l'offerta è a dumanda di u MCU di l'automobile di Infineon in 2023 ùn pò micca turnà à un statu equilibratu.Stellantis, u fabricatore mundiale di l'automobile chì hà ottenutu a capacità riservata à longu andà di Infineon Power Semiconductor, hà dettu ancu in uttrovi chì hè previstu chì a catena di furnimentu di i semiconduttori ferma tensa finu à a fine di l'annu prossimu.
À u principiu di nuvembre, NXP, un grande fabricatore di chip di l'automobile, hà dettu quandu hà publicatu u so rapportu finanziariu Q3 chì, perchè l'ingudu da i chips di l'automobile rapprisentanu una grande proporzione, NXP hà evitatu u dilema di a rapida diminuzione di a dumanda di semiconduttori.Cum'è i pruduttori in u mercatu finale di l'automobile, NXP hà dettu chì ci hè sempre una carenza di certi prudutti quì.L'investituri sò avà preoccupati di quantu tempu u mercatu finale di l'automobile pò furnisce un buffer sottu a calata generalizata di a dumanda.
Pocu tempu fà, secondu a ricerca di Haina International Group, u tempu di consegna di chip in uttrovi hè statu accurtatu di 6 ghjorni, chì hè a più grande caduta dapoi u 2016, pruvendu ancu chì a dumanda di chip diminuisce rapidamente.Tuttavia, Hainer hà ancu signalatu chì u tempu di consegna di Texas Instruments, chì hà una grande cartera di prudutti è una lista di i clienti, hè stata accurtata da 25 ghjorni in uttrovi, è a so offerta di alcuni chips di l'automobile hè sempre limitata.Pò esse vistu chì ancu s'è a penuria di l'industria di chip glubale hè stata alleviata, alcuni di i so chips di l'automobile sò sempre in corta.
Ma avà, Morgan Stanley hà liberatu un novu signale di u mercatu, chì pò indicà chì l'ambiente di carenza di core è di crescita di i prezzi chì hà afflittu l'industria di l'automobile per un bellu pezzu serà alleviatu, è u novu ciculu di l'industria di i semiconduttori ghjunghjerà à a fine. .
——————Citatu da变频器世界 Traduttu da l'inverter EACON
Tempu di Postu: 25-Nov-2022